2009. február 15., vasárnap

febr 15

Nos, a mai nap akárcsak otthon, misével indult... Igaz, pár órával később, ugyanis ahogy eddig meg sikerült figyelnem, itt 9 előtt még misét se nagyon tartanak (de azért én nem túloztam el, a délire mentem :)) Hát szómiszó, nem sokat értettem, és kissé másképp is van, mint nálunk. De majd idővel.....
Ebéd után aztán Ancsával elmentünk Moncloába megnézni, hogy honnét indul majd holnap a buszunk a sulihoz, nehogy már az elején elkéssünk :) No, itt aztán el is töltöttünk egy jó időt, no nem azért, mert nem találtuk a busz indulásának helyét (úgy ki van táblázva minden, hogy még akarnánk sem tévednénk el), hanem mert olyan szép a környék, hogy elindultunk sétálni egyet. Az idő is tökéletes volt, egy felhő sem volt az égen, de túl meleg sem volt....
No, a metróban aztán találtunk egy újabb furcsaságot (legalábbis számunkra) : az üdítő automata mellett könyv, illetve virág automatát.
Utána még elmentünk a Plaza Mayor-ra, valami turistainformáció félét keresni, hátha sikerül összeszedni 1-2 hasznos infot. Ez sikerült is, no és a tér is gyönyörű....

Még 1 dolog, ami nekünk sajnos érdekességnek számít: mikor mentünk a busszal Moncloára, és véletlenül fordítva tettük bele a jegyet jukasztóba nem egy életunk fejű, finoman szólva is morcos képű sofőr nézett ránk, hanem egy kedves ember, aki normálisan mondta, hogy hát fordítva éne betenni a jegyet... Kb a harmadik megállónál egy tolókocsis fiatallal álltak a megállóban. Más felszálló nem lett volna ugyan, de a sofőr kinyitotta az ajtót, leszállt, megkérdezte, hogy erre a buszra szeretnének-e felszállni, utána leengedte a rámpát, megvárta míg feltolják a lányt, és nyugodtan indultunk tovább. No, ilyent én nemhogy nem láttam még itthon, de még hírét sem hallottam...
















U.i.: A citromos sör nagyon finom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése