2009. április 15., szerda

Árpásiék Madridban/2

Hétfőre a szabadtéri programokat hagytuk, mivel minden látnivaló zárva van ilyenkor. Voltunk a Puerta de Europa-nál, azaz Európa kapujánál, a négy hatalmas toronynál, megnéztük a Plaza Mayort, meg a Retiro parkban időztünk egy keveset (ami nem is olyan kevés volt).

Kedden elmentünk Toledoba, ahol eléggé szeles időnk volt, de legalább az eső nem esett. Az Alcázarba természetesen nem mehettünk be, de most bementünk a katedrálisba. Hát, az lélegzetelállítóan szép...és hatalmas... lett pár sutyifotó is, alább majd láthatóak :) Amúgy egész nap sétálgattunk, nézelődtünk....

Szerdán a királyi palota és a Prado múzeum volt soron. Még jó, hogy 10 előtt odamentünk a palotához, mert mire nem egész egy óra múlva kijöttünk, már akkora hatalmas sor állt a bejáratnál, hogy olyan 2 órát kellett volna várni szerintem (ugyanis a palota szerdánként EU állampolgároknak ingyenes)A Prado olyan hatalmas volt, hogy már szédültem a végére. Még jó, hogy ez nekem minden nap ingyenes a diákom miatt, úgyhogy még visszamegyek, és kisebb részenként végignézem. Miután kijöttünk, én hazajöttem, anyáék meg még sétálgattam, apa sikeresen elveszett a La Vaguada-ban. Mikor kimentünk megkeresni, és háromszor végigfutottuk az áruházat, visszajöttünk a lakásba, hogy valami papírt kiírunk az ajtóra apának, addigra ő már itt volt a szobában.....

Másnap reggel pedig indultunk Santiago de Compostela-ba. De ez majd a következő bejegyzés.....


Apa és anya a toledoi katedrális előtt


A katedrális rózsaablaka




Az oltár mögötti rész


Toledoi látkép :)


Anyával az egyik toledoi hídon


Apa tartja Európa kapuját... ha összedől Európa azért lesz, mert hazamentek.. :)


Atocha pályaudvar pálmaházában


Apa és a fekete hattyúk


Háttérben a kristálypalotával


A Retiro park csónakázó tava mellett


Anyáék a királyi palota melletti Jardines de Sabatini-ben, hátérben a királyi palotával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése