2009. április 30., csütörtök

április közepétől végéig.. :)

Hát, már egy ideje nem írtam ide... De bocsáttassék meg, 2,5 rémes hét van mögöttem. Húsvét vasárnap, mikor hazamentek anyáék, rögtön el kellett kezdeni írni (azaz befejezni ) egy beadandót. Aztán épp hogy hétfőn leadtam, már a Hr beadandó miatt kellett szenvedni. Ugyanis a drága spanyolok hozták a formájukat. Azaz inkább a kultúrájukat. A rendelkezésre álló idő felénél már nekem kellett szólni (mert 5fős kis csoportokban kellett csinálni a beadandót), hogy jó lenne eldönteni, miről is akarjuk írni, mert hát én nem tudok összedobni egy szösszenetet 2 nap alatt spanyolul. Aztán amikor már csak másfél hét volt hátra,még mindig az volt a válasz, hogy még sok időnk van.... A végén meg engem hajtottak hogy küldjem már el a részeimet... mondhatom szép... De a lényeg, hogy beadtuk, túl vagyunk rajta. De még ez után sem lehetett ám pihenni, mert most hétfőn két vizsgát írtunk, egyet spanyolból, ami már jobban sikerült, mint az előző; a másikat pedig Organización-ból (kb a Vezszerv itteni megfelelője). Na, ebből az osztályzási módszer nagyon hajaz egy bizonyos R.P. tesztekre alkalmazott osztályzási módszerére... Azaz ha rosszat jelölök be, nem elég, hogy az egyért járó 0,33 pontot vesztem el, de még mínusz 0,10-et is a rossz válaszért. Hát nem a legfénnyesebben, de sikerült ez is :) Aztán ezek után nekiesni az arab beadandónak az öngyilkos merénylőkről... de ez legalább csak film-elemzés, véleményezés szinten volt, nem is kellett sokat írni, szóval kész felüdülés volt.
Mindeközben kérdőívek kitöltése... angolul egy koreainak finnországba a laptopokról, egy otthonra a pálinkáról, még egy otthonra turizmusos témában... és most én is csinálhatok egyet Erasmusos témában (de jó nekem...)
Most hétvégén pedig jönnek az otthoni beadandók, szóval hurááá :)

De holnap legalább nem lesz suli, szombaton valószínűleg megyünk Segoviába...
A sertés-influenza ellen pedig jó magyar házipálinkával védekezünk :)

1 megjegyzés: