2009. március 19., csütörtök

márc 18-19.

Mint ahogy valamikor a hét elején írtam, ma szünetünk van, úgyhogy jó sokáig aludtunk máma :) Tegnap megérkezett Ancsa barátnője is Hollandiából.

Tegnap megint csak jó volt suliban, Patrimonio-ból és Economía-ból is megbeszéltük h milyen lesz a zh, vagy ahogy ők mondják, vizsga... Aztán hazafelé még beugrottam az Alcampoba, mert ma valami normális kaját akartam már csinálni. Végre valahára találtam tejfölt :) Igaz, német import, emiatt viszonylag drága is, és nem olyan az íze mint az otthoninak, de habaráshoz tökéletes. Így ma végre tudtam főzeléket csinálni, krumplifőzeléket :) És a babérlevelet leszámítva, olyan íze lett mint az otthoninak :D Már megérte ma felkelni... Viszont palacsintát is sütöttem.. hát, azzal már nem volt ilyen nagy szerencsém... sajnos eléggé rossz lisztet sikerült a múltkor vennünk... össze meg vissza szakadoztak a szerencsétlenek..... de azért teljesen csak 2 szakadt el, a többit fel lehet tekerni ;)

Most csak ennyi, nem történt ezen kívül semmi említésre méltó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése