2009. március 26., csütörtök

márc 23-26

Ez a hét nem megszokott volt, mint már írtam három vizsgát/zh-t írtunk. Olyan zh félék voltak, de itt ezt is vizsgának hívják, és ahogy kivettem, amiből ezt írtuk egyik tárgyból már nem is lesz benne az év végi nagyobb lélegzetvételű vizsgában. Kedden Patrimonio-ból írtunk. Ez nem volt vészes, másnapra már ki is javította a tanár, 7,6-ost kaptam :-) kissé még fura nekünk ez a rendszer....
Szerdán aztán jött az Economía, ami nem sikerült valami jól :-( majd csak jövő héten lesz eredménye....
Ma spanyolból írtunk, ez sem volt olyan vészes, a múlt időkből írtunk, majd kiderül milyen lett.
A hét egy nagy meglepetése volt, hogy az e hetiekhez hasonló vizsga lesz majd Organizaciónból is. Nem is ez az érdekes, hanem, hogy a csoport dönthette el, hogy mikor akarjuk írni..... szóba került most péntek 8ami valljuk be már kissé sok lett volna) a jövő hét... de végül április 27-én fogjuk írni...
A mai reggelt a kórházban kezdtem megint, mivel hétfőn kaptam egy szerelmetes levelet, hogy ha nem viszem be, vagy küldöm el postán az igazoló dokumentumokat, hogy két hete jogosult voltam az ellátásra, akkor kiszámlázzák a költségeket... De ma reggel bevittem, kedvesek voltak, nem vacakoltak sokat, úgyhogy végre ez is lezárult.
Az elmúlt két napban még volt véradás is a suliban... mentem volna, de tegnap vettem még be az utolsó antibiotikumot, úgyhogy meg sem próbálkoztam vele. Majd jó egy hónap múlva elmegyünk a központba, úgy döntöttünk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése